fotoshoot met Cia Jansen

Vanochtend een fijne foto-opname gedaan met Cia Jansen, een fotografe die ook veel voor De Morgen werkt. Het is een zwart-witfoto in de stijl van de cover van mijn boek ‘Kif Kif, aan de ander herkent men zichzelf’. Ik ben wel erg benieuwd naar het resultaat op de gedrukte drager. Pascal Smet was er ook. Een plezante start van de dag.

Vanmiddag ook naar de Staten-Generaal. Daar later meer over. Maar ik denk dat het boek ‘Eén stad, één visie’ van Pascal Smet heel veel elementen bevat die daar zullen besproken worden. Heel gelijklopend ook denk ik. Het boek van Pascal kan nog steeds besteld worden. Of mail mij en ik stuur een exemplaar op (yamila.idrissi@s-p-a.be).

Geef een reactie

