voorbereiding

Tot 1 mei ben ik hard aan het werk om mijn campagnemateriaal klaar te krijgen.  Vanaf dan vlieg ik er ferm in.

En op 5 mei organiseert Zij-Kant een avond rond mijn boek, Kif Kif, dat ik samen met Tessa Vermeiren schreef.  Dat gaat door om 19u in het Beurskafee (A. Ortsstraat 20-28, 1000 Brussel).  Snel meer hierover.

Wil je komen geef ons dan een seintje via info@zij-kant.be of 02/552.02.65.

One thought on “voorbereiding

  1. A fascinating discussion is worth comment. I do think that you need to publish more about this issue,
    it may not be a taboo matter but generally
    people do not speak about these subjects. To the next!
    Cheers!!

Geef een reactie

